Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Strona internetowa Gminnego Centrum Kultury w Solcu-Zdroju
Gminne Centrum Kultury zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona internetowa Gminnego Centrum Kultury w Solcu-Zdroju.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Niektóre dokumenty są w postaci skanów
- dokumenty tekstowe mogą zawierać nieopisane elementy graficzne, ponieważ były opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej lub pochodzą ze źródeł zewnętrznych,
- zdjęcia i grafiki osadzone w treści dokumentu mogą zawierać niepoprawne opisy, ponieważ były opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- Dołożymy wszelkich starań aby nasza strona internetowa była zgodna z ustawą o dostępności.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Agnieszka Kozłowska
- E-mail: kozlowskagck@gmail.com
- Telefon: 515754320
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Gminnego Centrum Kultury w Solcu-Zdroju
- Adres: ul. Partyzantów 8a
28-131 Solec-Zdrój - E-mail: blaszczykgck@gmail.com
- Telefon: 413776049
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Do budynku prowadzą 2 wejścia.
- Budynek wyposażony w windę.
- Schody i korytarze spełniają normy szerokości.
- Schody posiadają spocznik.
- Brak informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
- Przy budynku znajduje się 1 miejsce parkingowe wyznaczone dla osób niepełnosprawnych.
- Jest możliwość wstępu z psem asystującym.
- Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
- Jest możliwość wyjścia do osoby niepełnosprawnej.
- W budynku znajdują się 3 toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.